Tilauskäytäntö

3D-tulostustilausten ehdot ja käytännöt

Viimeksi päivitetty: 8/4/2025

Palautuskäytäntö

Palautuksia ei hyväksytä

3D-tulostuspalvelujemme räätälöidyn luonteen vuoksi emme hyväksy palautuksia tai tarjoa hyvityksiä valmiille tilauksille.

Jokainen tilaus valmistetaan erityisesti ladattujen 3D-mallitiedostojesi ja määrittelyjesi mukaan, mikä tekee niistä sopimattomia jälleenmyyntiin.

Laadunvarmistus ja reklamaatiot

Olemme sitoutuneet toimittamaan korkealaatuisia 3D-tulosteita, jotka täyttävät ammattistandardimme.

30 päivän reklamaatioaika

Sinun tulee ilmoittaa mahdollisista laatuongelmista tai vioista 30 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tämän ajan jälkeen emme voi käsitellä reklamaatioita tai tarjota korjaustoimenpiteitä.

Hyväksyttävät laatureklamaatioden määritelmä sisältää

  • Valmistusviat, jotka selvästi johtuvat tuotantoprosessistamme
  • Käytetty väärää materiaalia tai materiaaliviat
  • Merkittävät poikkeamat määritellyistä mitoista
  • Kuljetuksen aikana syntyneet vauriot (dokumentoitu asianmukaisesti)
Tilauksen peruuttamisoikeus

Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksia ja tarjota täyden hyvityksen seuraavissa olosuhteissa

Peruuttamisen syyt:

  • Automaattinen hinnoittelujärjestelmämme antoi virheellisen hinta-arvion
  • 3D-mallisi sisältää geometriaa, jota ei voida onnistuneesti tulostaa
  • Tekniset rajoitukset estävät tilauksesi suorittamisen määritellyn mukaisesti
  • Pyydetyt materiaalit eivät ole saatavilla tai ne on lopetettu

Täyden hyvityksen takuu: Jos peruutamme tilauksesi mistä tahansa yllä mainituista syistä, saat täyden hyvityksen 5-7 arkipäivän kuluessa.

Tilausprosessi

Tilausprosessin ymmärtäminen auttaa varmistamaan sujuvan kokemuksen:

Tilauksen vaiheet

  1. Lataa 3D-mallitiedostosi ja valitse vaatimukset
  2. Vastaanota automaattinen hinnoittelu mallien analyysin perusteella
  3. Tarkista ja vahvista tilauksesi tiedot ja hinnoittelu
  4. Suorita turvallinen maksunkäsittely
  5. Tilauksesi siirtyy tuotantojonoomme
  6. Valmiit tulosteet pakataan ja lähetetään
Kysymykset tai huolenaiheet

Jos sinulla on kysymyksiä tästä käytännöstä tai sinun tarvitsee ilmoittaa laatuongelmasta, ota yhteyttä tukitiimiimme sähköpostilla asiakaspalvelu@kolmedee.fi.

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24-48 tunnin kuluessa työpäivien aikana.